Clicky

Succesfactoren bij adverteren op LinkedIn

Succes valt of staat bij meerdere onderdelen.

De kracht van adverteren op LinkedIn zit in de samenwerkende onderdelen

Een campagne op LinkedIn valt of staat met de kwaliteit van alle verschillende onderdelen.

Juiste doelgroep

LinkedIn biedt uitgebreide mogelijkheden voor het targetten van je doelgroep. Hoe specifieker deze ingesteld is, hoe beter uw boodschap aansluit.

Juiste boodschap

Je boodschap bij de advertentie, eigenlijk de gehele advertentie, moet duidelijk zijn. Voor de doelgroep waar je je op richt. Ze moeten weten waar het overgaat en wat ze kunnen verwachten als ze klikken.

Juiste bestemming

Je advertentie kan nog zo mooi zijn en je doelgroep perfect aanspreken, als ze vervolgens op een onduidelijke pagina komen die niet overeenkomt met de verwachtingen, dan sla je de plank volledig mis!

Juiste opvolging

En als er dan een lead of verkoop komt dan kun je het nog verpesten door een slechte opvolging (of zelfs geen opvolging). En dat is toch echt zonde van alle tijd, moeite en geld.

Resultaat is het enige dat telt

Bij elke advertentie campagne met LinkedIn Ads gaat het om het resultaat. Het eindresultaat. Dus niet het aantal views en kliks op je advertentie maar de bereikte doelen zoals we hierboven hebben beschreven.

Conversie

Wij sturen bij campagnes altijd op conversie. Oftewel, hoeveel bezoekers vullen daadwerkelijk een contactformulier in of doen een bestelling.

Inzicht

Om campagnes goed te kunnen sturen is inzicht in data cruciaal. Laten wij nou toevallig heel gek zijn op data.  Sterker nog, wij willen alles koppelen. Zelfs als het niet lijkt te kunnen dan willen we het toch!

Wij helpen je graag!

Benieuwd hoe wij ook voor jou succesvol kunnen zijn op LinkedIn?